Гарантія
Вхідні сталеві двері нашого виробництва та супутня продукція, яку ми пропонуємо та рекомендуємо, відрізняється гарною якістю та довговічністю. Саме тому ми можемо забезпечити тривалу гарантію на наші вироби! Тільки не забувайте, що будь-які вироби повинні правильно експлуатуватись. Саме в цьому випадку ми готові надати Вам гарантійне обслуговування.
ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН НА ПРОДУКЦІЮ:
- Конструкція металева вхідних дверей – 5 років;
- Матеріали обробки вхідних дверей - від 1-го до 2-х років (залежить від середовища експлуатації, характеристики матеріалу; підготовки та нанесення, способу кріплення);
- Замки та супутня фурнітура - від 1-го року (прив'язуємось до гарантії виробника);
- Аксесуари та інша техніка – від 1-го року (прив'язуємось до гарантії виробника);
- Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського шлюбу);
- Вироби, що мають сліди користування;
- Індивідуальні замовлення, виготовлені на вимогу замовника;
- Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну;
- Вироби, які змінили свій колір та форму в процесі експлуатації в умовах (середовищі) не призначеної для матеріалів з яких виготовлено сам виріб;
Умови повернення або обміну виробу : Ми приймаємо на повернення/обмін виробу в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці та за наявності товарного чека. Після отримання виробу на обмін/повернення наш фахівець перевірить стан виробу для контролю якості протягом 2-5 робочих днів. Після перевірки стану виробу ми зробимо повернення грошей або обмін на інший виріб. При поверненні грошей за виріб ми не компенсуємо витрати на доставку, яка була в оригінальному замовленні.
- Порушено збереження гарантійних пломб;
- Є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- Було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару.
- Природне зношування або вичерпання ресурсу;
- Випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- Ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
- Ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.