ПН - ПТ: 9:00 - 21:00;
СБ - ВС: 9:00 - 19:00

Кошик порожній!

Гарантія

Вхідні сталеві двері нашого виробництва та супутня продукція, яку ми пропонуємо та рекомендуємо, відрізняється гарною якістю та довговічністю. Саме тому ми можемо забезпечити тривалу гарантію на наші вироби! Тільки не забувайте, що будь-які вироби повинні правильно експлуатуватись. Саме в цьому випадку ми готові надати Вам гарантійне обслуговування.

ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН НА ПРОДУКЦІЮ:

  • Конструкція металева вхідних дверей – 5 років;
  • Матеріали обробки вхідних дверей - від 1-го до 2-х років (залежить від середовища експлуатації, характеристики матеріалу; підготовки та нанесення, способу кріплення);
  • Замки та супутня фурнітура - від 1-го року (прив'язуємось до гарантії виробника);
  • Аксесуари та інша техніка – від 1-го року (прив'язуємось до гарантії виробника);
На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника. Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками. Адреси та телефони сервісних центрів можна знайти на гарантійному талоні або уточнити у нас. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, в якому зазначаються модель, серійний номер, гарантійний термін, дата продажу товару. Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Я можу обміняти чи повернути товар?
Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки, збережено всі ярлики та заводське маркування. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Оформити заявку на повернення товару можна на сторінці: Повернення товару

Що ви не можете повернути?
На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках:
  • Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського шлюбу);
  • Вироби, що мають сліди користування;
  • Індивідуальні замовлення, виготовлені на вимогу замовника;
  • Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну;
  • Вироби, які змінили свій колір та форму в процесі експлуатації в умовах (середовищі) не призначеної для матеріалів з яких виготовлено сам виріб;

Умови повернення або обміну виробу : Ми приймаємо на повернення/обмін виробу в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці та за наявності товарного чека. Після отримання виробу на обмін/повернення наш фахівець перевірить стан виробу для контролю якості протягом 2-5 робочих днів. Після перевірки стану виробу ми зробимо повернення грошей або обмін на інший виріб. При поверненні грошей за виріб ми не компенсуємо витрати на доставку, яка була в оригінальному замовленні.

Де і як можна зробити обмін чи повернення?
При поверненні товару необхідно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів. Якщо ви живете не в Харкові, можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки. Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші. Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
  • Порушено збереження гарантійних пломб;
  • Є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • Було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
  • Природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • Випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • Ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
  • Ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.
Більш детальну інформацію про гарантійне обслуговування ви можете дізнатися, зв'язавшись з нами будь-яким зручним для вас способом. НАШІ КОНТАКТИ.